Γιατί 950.000 Αθηναίοι γύρισαν την πλάτη στον κ. Δρανδάκη και την Beat




Η καμπάνια της εταιρείας Beat (πρώην Taxibeat) και του ιδρυτή της, Νίκου Δρανδάκη, με τίτλο “αφήστε το Beat όπως το αγαπήσαμε”, συνεχίζεται δυναμικά με αξιοσημείωτη προώθηση στα κοινωνικά δίκτυα από πολλούς χρήστες. Όμως φαίνεται πως δεν πάει και τόσο καλά. Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η Beat (και δεν έχουμε λόγο να αμφισβητήσουμε), οι ικανοποιημένοι πελάτες της ανέρχονται σε 1 εκατομμύριο. Θα περίμενε λοιπόν κανείς ότι σε μία τέτοια καμπάνια για τη βιωσιμότητα της αγαπημένης τους εφαρμογής, αν όχι ...Διαβάστε περισσότερα »
53
shares
Κοινοποιήστε στο Facebook
Κοινοποιήστε στο Twitter
Τελευταία Άρθρα:
Τελευταία Άρθρα:
Τα λέμε όλες! Αυτά είναι τα 10 πιο συχνά «αθώα» ψεματάκια που κάθε γυναίκα έχει πει, λέει και θα λέει!
Θυμάστε εκείνες τις μέρες που έκλειναν τα σχολεία και γυρίζαμε σπίτι με το «ενδεικτικό»;
Η μαρτυρία του Βασίλη που χάρισε τη ζωή σε έναν συνάνθρωπό μας
Βρήκε ένα χρυσό κουτί στον παλιατζή και αποφάσισε να το αγοράσει. Όταν όμως προσπάθησε να το ανοίξει, της κόπηκαν τα πόδια!
15 Φοβερές Ιδέες για να Γλιτώσετε Χρόνο, Κόπο και Χρήματα που ΟΛΕΣ οι Γυναίκες θα λατρέψουν!
Το μαθηματικό κουίζ που έχει τρελάνει το διαδίκτυο!
5 Επτασφράγιστα μυστικά των «Duty Free» που οι που κανένας υπάλληλος δεν πρόκειται ποτέ να σας αποκαλύψει!
Αυτή είναι η προσγείωση που δεν θες να… ζήσεις ποτέ! (video)
13 αρχαιολογικές ανακαλύψεις που προβληματίζουν τους σύγχρονους επιστήμονες
Το ελληνικό αναψυκτικό που έχασε απέναντι στους κολοσσούς